نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا كواچیچ علی‌ رغم پیشنهاد سرسام‌ آور یووه به تورین نیامد؟

چرا كواچیچ علی‌ رغم پیشنهاد سرسام‌ آور یووه به تورین نیامد؟

 

پیدا كردن هافبكی مناسب و مورد تأیید كادر فنی یوونتوس یكی از مهم‌ترین دغدغه‌های این باشگاه در فصل تابستان بود. با آمدن بلیز ماتوئیدی به نظر می‌رسد پرونده جذب بازیكن در این پست فعلاً بسته شده است. اما هافبك فرانسوی یووه تنها نامی نبود كه در ماه‌های گذشته شایعات در خصوص انتقال او به تورین شنیده می‌شد. ماتئو كواچیچ هافبك كروات و 23 ساله رئال مادرید یكی از نام‌هایی بود كه احتمال حضور او در یووه نیز به كرات در رسانه‌های ورزشی نقل می‌شد.

 

با نزدیك شدن به انتهای فصل نقل و انتقالات و آغاز رقابت‌های فوتبال در اروپا؛ روزنامه ورزشی as چاپ مادرید در شماره امروز خود (شنبه) از ارائه پیشنهاد 75 میلیون یورویی سران یووه برای جذی ماتئو كواچیچ در ماه اوت و رد این پیشنهاد سرسام‌آور توسط كهكشانی‌ها خبر داده است.

 

مطابق آنچه این روزنامه اسپانیایی مدعی آن شده است؛ كواچیچ در تعطیلات تابستانی و تمرینات پیش‌فصلِ رئال، آنقدر تلاش و ممارست از خود نشان داده كه بالاخره موفق شده در كانون توجهات زیدان قرار بگیرد و همین موضوع، مهم‌ترین عاملی بوده كه این انتقال نسبتاً گرانقیمت هرگز محقق نشود.

 

كواچیچ هرچند در سال 2015 پس از سه سال موفق و همراه با پیشرفت در اینترمیلان با قراردادی 31 میلیون یورویی عازم مادرید شد اما علی‌رغم دو فصل همكاری موفق با كارلو آنچلوتی در دوران سرمربیگری زیدان بیشتر نیمكت‌نشین بود.

 

گفتنی است این بازیكن تیم ملی كرواسی تا پایان تابستان سال 2021 با باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرارداد دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: